3.2.14

Pirmdiena kāju diena ...

Labsvakars !


   Šodien izlēmu mazliet pamainīt savu treniņu kārtību. Eju trenēties vakaros, jo darba diena man sākas pl. 6:00  un  nu galīgi nav man nekādas lustes celties vēl agrāk nekā piecos, lai trenētos no rītiem. Esmu brīva pl. 12:00 braucu mājās un daru visādus saimnieciskos pienākums un kad viss padarīt dīvānā un telvizors līdz vakara treniņie, bet gadās arī tā ka aizsēžos un nekurs neaizbraucu. Tāpēc šodien kā jau jaunā nedēļā nolēmu braukt trenēties pēcpusdienā, atbraucu mājās pāēdu un 15:00 jau sporta zālē. Un ja atklāt tā laikam pat ir labāk nav tik daudz cilvēku un ir iespēja izmantot trenažierus kas ir plānoti. No sākuma likās ka nepavilkšu, bet viss sanāca pat ļoti labi. Un tā esmu nolēmusi iet trīs reizes nedēļā trenēties pēcpusdienā.Yoga un streching man notiek vakaros un es eju vienmēr ātrāk, lai varu iesildīties skrienot. 
   Un tad tā šodien beidzot uzsāku trenēties atbilstoši ķermeņa grupām. Šodien man bija kāju diena, uhh pa kāpnēm nokāpt nevarēju beidzot treniņu :). Īsti tehniski nemāku aprakstīt vingrinājumus, bet nu vadījos no beižāk internetā sastopamajiem vingrinājumiem .
   Esmu uzsākusi lietot Whey tech, lai uzņemtu nepieciešomos minerālu un vitamīannus, un kā gan bez banāna, es pat kautkur žurnālā lasiju, ka skrējējiem ir veselīgi lietot uzsturā viņus.


Sportiskiem panākumiem pilnu Jums šo nedēļu !!!


Nav komentāru: