26.2.14

Atpakaļ ritmā ....

  Hei,
  Uhh beidzot tiku līdz sporta zālei. Tagad jūtu visas maliņas cik gan ātri ķermenis atrod no slodzes. Liekas ka tikai vienu nedēļu neko nedariju, jo biju atvaļinājumā un galīgi bez spēka. Tagad esmu uzkrājusi spēkus jauniem piedzīvojumiem. Esmu atradusi youtuba labi izstrādātas treniņu programmas sieviešu dzimumam. Šodien ķēros vērsim pie ragiem. Gāja smagi, bet es vairāk mēģināju izprast ķermeni un tehniku kā ir pareizi darīt vingrinājumus. 
Kad uzkāpu uz skriešanas celiņa manas kājas nebija spējīgas skriet, tāpēc nogāju ātrā soli. Un tas tikai nozīmē ka ir bijis labs treniņš, ja jūtas visas malas. Tagad tikai jāmēģina iziet man to programmu kura ilgs divas nedēļās un ir vēlam trenēties kaut vai katru dienu, bet nu nezinu kā man tas sanāks.

   Un vēl viens novērojums mans pulss miera stāvoklī ir pāri 90. sitieniem. Lasiju ka tas nav nekas traks tikai vairāk jātrenē  sirds. Varbūt kādai no jum ir līdzīga situācija, vai arī ir dzirdēts kautkas par to :). Labprāt uzklausīšu ieteikumus.

   Šodien braucot no zāles sniga tādas lielas sniega pārslas. Ziema negrib atkāpties. Vakar jau bija tik jauks pavasarīgs laiciņš :).

Jauku nedēļas vidu!!!

Nav komentāru: