27.2.14

Yoga deep stretching...

   Sveiki, jau ceturdiena, laiks gan ātri skrien :)
Šodien manam ķermenim bija smaga diena. Kustējos kā robats ne pietupties ne normāli pa trepēm uzkāpt. Tas tik liecina par vakardienas izdevušos treniņu. Šodien uz zāli neaizgāju, jo man liekas ka diezvai es varētu atkārtot vakardienu. Tāpēc šodien nolēmu kārtīgi izstaipīties lai atslābinās muskuļi. 

    Jau sen esmu atradusi šo video, kā pamacību Yogas Deep Stretching. Es pirms tam iesildos ar vingrinājumiem kurus esmu apguvusi no yogas klases apmēklēšanas. Kaut arī šeit ir ļoti laba iesildīšanās programma kura  iesilda ķermeni. Iesildīšanās ir ļoti svarīga pirms jebkuras sporta nodarbības. Tagad jūtos brīnišķīgi, protams jūtas vēl visas maliņas, bet sajūta ir laba. Man ļoti patīk ķermeņa izjūtas pēc labas nodarbības, tās ir ļoti patīkamas un rodas gandarījums pašai par sevi.
 
   Un kur bez relaksējošas muzikas, man tā ir neatņemama sastāvdaļa yogas un meditācijas nodarbībām. Video youtubā ir ļoti daudz par šo tematiku, tikai vajag izvēlēties, kas iet labāk pie sirds. Man patīk noslēgties no pasaules kaut vai uz stundu. Ģimene jau pieradusi pie tā un netraucē mani ar saviem jautājiemiem. Iededzu sveces , mūzika un baudu sava ķermeņa kustības. Vēl jau tālu līdz brīdim kad varētu atslēgties no visām domām kas galvā, momentos kad mēģinu to darīt, galvā uzpeld tik daudz visādu domu kuras jau gadiem ir aizmirstas. Bet es nepadošos, pienāks arī mans brīdis :).





Jauku Jums vakaru! Rīt jau piektiena un atkala nedēļas nogale jauki vai ne :)

Nav komentāru: