30.3.14

Nedēļas kopsavilkums...


Sveiki, jau atkal jaunas nedēļas nogale. 
Es esmu sportiski pavadījusi šo nedēļu. Jau divas reizes esmu skrējusi svaigā gaisā. Šodien ar meitu noskrējām 6 km, esam lepnas par to :). Pie mums šodien ļoti pavasarīgs laiks pat varēja jaku novilkt,  un baudīt saulīti. Sporta zāle apmeklēta divas reizes, kur skrēju un nodarbojos ar spēka vingrinājumiem. Piektdien laivas airēšana svaigā gaisā. Mans vīrs ir ļoti aizrāvies ar makšķerēšanu, un tagad mums ir noruna viņš ar mani uz zāle, es ar viņu uz zveju :). Redzēsim cik ilgi manis pietiks, jo makšķerēšana nav mana mīļākā nodarbība :).







Vēlos sevi izaicināt skriet katru dienu, nedēļas garumā, svaigā gaisā vismaz 30 minūtes. Likšu atskaiti kā iet katru dienu un dalīšos izjūtās.Varbūt ir kāds kas vēlas pievienoties, un dalīties pieredzē kā skrienas? Jo mani jau ļoti stimulē izaicinājumi, tad ir jāatskaitās un nevar laisties slinkumā :). Ko sakat skriesim kopā ???


Jauku svētdienu, sastādām plānus jaunajai nedēļāi :)

2 komentāri:

RitaGri teica...

Vīrs lai makšķerē, bet tu šuj!

Unknown teica...

RitaGri tā arī var mēģināt :)