17.11.13

Kopā ar treneri...




Labrīt svētdienas rītā!
Šodien pie mums pagaidām apmācies, bet sola saulīti.

    Šonedēļ bija mana pirmā nodarbība pie personālā trenera. Mācijos tehniku kā jāizpilda vingrinājumi. Laiks bija iedalīts trīs treniņa veidos: pleci, kājas, vēders. 
Mērķis ķermeņa stiprināšana.

   Plecu vingrinājumi man gāja diezgan raiti, pat puch ups no krēsla varēju izdarīt astoņas reizes ar taisnām kājām. Galvenais šajos vingrinājumos ir turēt taisnu muguru un atcerēties par lāpstiņu novietojums, tas man tieši push ups ļoti palīdzēja saprast pareizo izpildijumu.
Bilde no linnisfitness.com

Bilde no linnisfitness.com
Bilde no neta
   Tā bija pirmā daļa katru vingrinājumu atkārtoju 8 reizes un trīs piegājieni

   Otrā daļa bija smaguma stumšana, skriešana pa trepēm uz otro stāvu un atpakaļ smaguma stumšana, un pietupieni ar palecieniem uz augšu, tas bija briesmīgi skriešana stumšana ok, bet nu tie pietupieni pie otrā piegājiena man likās ka man kāju aukšējie muskuļi pārsprāgs tādas sāpes, ka knapi soli uz priekšu varēju spert. Bet pateicoties trenerim kurš uzmundrina es to izdarīju trīs piegājienos.

Daži piemēri no pietupienim
Trešā daļā vēdera presa, kas man likās diezgan viegla, pēc otrā seta :).

Bilde no fotballfrue.
Bilde no neta
Vēdera preses vingrinājumi, nogulies uz pilates bumbas un cel augšējo ķermeņa daļu uz augšu līdz pusei un tad atpakaļ 3x15. Planka izstiep kājas,rokas taisnas, sasprindzināti vēdera muskuļi, dibens un kājas stāvam 3x 30 sek. 


Un atceramies viss ir jādara ar smaidu, tad mēs gūsim baudu no padarītā :):):). Jo mēs tak daram to priekš sevīm :):):).

Jauku un panākumiem pilnu svētdienu, baudam brīvdienas ar ģimeni:):):).

O kāmēr es te rakstu jau saulīt parādījā, izskatās ka būs jauka dieniņa. 


Nav komentāru: